poniedziałek, 16 lipca 2018

TIULOWA SPÓDNICA W ROLI GŁÓWNEJ

Dzisiaj prześlę Wam trochę słońca, żałuje że tylko jedną sesję zrobiliśmy w ten dzień bo aktualnie pogoda nie zachęca nawet do wyjścia z domu. Tą spódniczkę kupiłam bardzo dawno, ale nigdy nie było okazji do jej założenia. Teraz wiem, że to błąd bo świetnie nadałaby się na wszelkie imprezy czy to wesele czy jakiś bal. Z odpowiednią górą np. z gorsetową prezentowałaby się jak sukienka. Ja postawiłam na dziewczęce wydanie. Dobrałam bluzkę z odkrytymi plecami w tym samym kolorze co spódniczka oraz wianek, który jak dla mnie jest hitem. Dodaje każdej stylizacji klimatu wakacyjnego.

Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu :)
















bluzka- CINAMOON
spódniczka- MOSQUITO
espadryle- OBUWIE TOP MODA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)