piątek, 16 marca 2018

KOSZULA KHAKI

Chciałam napisać, że zaczynamy sezon na wiosenne stylóweczki ale u mnie za oknem właśnie pada śnieg i nic nie wskazuje na to aby miało przestać. A już tak się cieszyłam promieniami słonecznymi, już widziałam gdzieś lato. Haha. A tak serio, ja wykorzystałam chyba maksymalnie te ciepłe dni. Po za zdjęciami które udało Nam się zrobić to po prostu reset na świeżym powietrzu robi swoje. 

Jeśli chodzi o dzisiejszą stylizacje to "robotę" robi tutaj a'la koszula w kolorze khaki, jest świetna. Można ją potraktować nawet jako okrycie wierzchnie. Niestety nie udało mi się pokazać jej uroku, więc na pewno nadrobię i pokażę Wam kiedy indziej. Dzisiaj po prostu zwyklaczek, które lubicie najbardziej. Przesyłam Wam trochę słońca ze zdjęć :>













koszula- SINSAY
spodnie- STRADIVARIUS
buty- MadamRock
futerko- OTTANTA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)