poniedziałek, 17 lipca 2017

hiszpanka w połączeniu ze spódniczką jeansową

Już kiedyś pisałam, że hiszpanki opanowały świat, podobnie jak chokery. Dzisiaj właśnie zobaczycie bluzkę hiszpankę w połączeniu ze spódniczką jeansową z wysokim stanem. Te spódniczki były hitem tamtego lata, chyba dlatego, że pokazała się w niej Natalia Siwiec. Ja niestety swoją dorwałam w tym roku, w tamtym nie zdążyłam. Korzystając jeszcze z ładnej pogody wskoczyłam w nią i powiem Wam, że miałam mega dylemat jaką dobrać górę. Tego na zdjęciach nie zobaczycie ale ta spódniczka ma pas (odeślę Was do sklepu po zdjęcia samej spódniczki) w formie gumy i gdy nie jest on zakryty nie wygląda tak ładnie. 



















hiszpanka- modaitalia
spódniczka- Marsala Butik
espadryle- deez24
torebka- MK
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)