poniedziałek, 3 kwietnia 2017

sukienka baby blue

Dzisiaj przychodzę do Was z .. sukienką w kolorze baby blue. Klimat zdjęć bardzo mi się podoba, mam nadzieję, że Wam też przypadnie do gustu. Zdjęcia w tak słoneczny dzień to czysta przyjemność. Weekend był tak przyjemny, ciepły i słoneczny że żal było siedzieć w domu. Oby więcej takich dni! :D
Co do stylizacji, sukienka w przepięknym kolorze. Wiecie lub nie ale nie lubię nosić szpilek, kocham buty sportowe! Zarówno trampki,adidasy poprzez espadryle-dlatego w tym zestawieniu postawiłam na różowe trampki i całość prezentuję się całkiem nieźle :D

Dajcie znać czy Wam się podoba? I jak zawsze widzimy się na instagramie lub facebook'u .











sukienka- selfieroom
torebka- F&F (nowa kolekcja)
buty- czasnabuty
okulary- granashop



9 komentarzy:

  1. Bardzo fajna stylizacja - prosto i klasycznie, tak jak lubię :) Okulary - rewelacja!
    Obserwuję i zachęcam do zaobserwowania mnie MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej sukience ;)
    Pozdrawiam ;)

    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna stylizacja pięknie w niej wyglądasz obserwuję!
    https://brylancikxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka :) Jeśli można wiedzieć to ile masz wzrostu? Bo zastanawiałam się na tą sukienką, a nie wiem czy będzie na mnie ok :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna sukienka! Podoba mi się jej kolor i krój :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

Blog Ci się spodobał? Masz coś do przekazania? Wyraź swoją opinie w komentarzu. Szczery komentarz zawsze mile widziany :)